Rejting AI.MARKETING-a

 REJTING AI.MARKETING-a!


Pre nego sto sam odlucio da se registrujem i investiram u AI.MARKETING, dobro sam pregledao sve sto se moze na Googlu i raznim drugim sajtovima, kako bih video koliko da verujem kompaniji. Znam vrlo dobro da na Internetu kao i u zivotu, niko nista ne moze da Vam garantuje ali ipak pored velike ponude, treba ipak izabrati onu ponudu koja nema ili ima najmanje negativnih komentara ili ocena. Veoma sam se iznenadio sa pozitivnim ocenama koje sam pronasao kod ove ruske kompanije, na raznim sajtovima za proveru i zbog toga je AI.MARKETING dobio moje poverenje.

Evo sta pise na svakom sajtu pojedinacno o podacima AI.MARKETING-a, popularnosti, nastanku, trajanju i sl. podataka. Ovde cu navesti od svakog sajta najinteresantnije tj. najvaznije a vi sa klikom na plavi naslov to isto mozete da vidite i na doticnom sajtu.

1. Sajt SCAMADVISER.COM (Klikni na plavi naslov i pogledaj)

100% poverenje! Veoma malo sajtova bilo koje vrste, ima tako odlicno poverenje. Mnogi sajtovi i kompanije koje su nam svima poznate i rade dugo, imaju manje poverenje, koje se krece oko 60%. Ovo, po meni samo znaci, da se ovoj nasoj kompaniji treba verovati i da se mogu stvoriti odlicni uslovi za uspeh svakog pojedinca.

Alexa rang:
733
Starost domena:
5 godina
Datum registracije:
08.10.2015
Datum posljednjeg ažuriranja:
18.08.2020
Datum obnove:
08.10.2022

2. Da je maticna kompanija Wexford-Alliance-Limited, registrovana u Hong Kongu 2.05.2017, mozete videti sa sajta registrovanih kompanija 👉hkgbusiness

3. Podaci sa Alexa sajta: https://www.alexa.com/siteinfo/ai.marketing

4. Procitajte recenzije na 👉trustpilot

Pored ovoga sto sam naveo, veliki je broj prezentacija na Youtub-e, gde se vidi kako mnogi investiraju i preko 10.000$ u ovaj biznis. Ne bih rekao da bi to tako olako radili da ova kompanija nema sigurnost a ako vec do sada postoji vise godina, ne vidim razlog zasto bi prestala i postala scam. (prevara)

Imajte na umu i sledecu recenicu koja vazi za sve vrste investicije, ne samo za ovde a to je:

INVESTIRAJTE ONOLIKO KOLIKO STE SPREMNI DA IZGUBITE!

To jednostavno znaci da u slucaju da nesto krene naopako:

- Nikoga ne krivite za svoj gubitak (mozete da krivite za dobitak) :)

- Investirate zaista onoliko koliko mozete u datom momentu,

- Da se pridrzavate nekog plana isplate novca da jednostavno u nekom periodu povucete koliko ste investirali i da Vam onda dalje bude lakse. Moj plan koji preferiram mojim clanovima (i meni naravno), je da 3 meseca samo reinvestiram zaradu a da potom 20% podizem a 80% reinvestiram. Naravno, sve zavisi i od visine Vase investicije pa tako nece istim planom podizati zaradu i reinvestirati, onaj ko je investirao 100$ ili 1000 i vise $.

Nadam se da Vam je ovaj post u necemu pomogao. Naravno, budimo svi optimisti jer ...bar za sada...nemamo razloga za brigu. Sve do sada sto sam cuo od starih clanova i za mojih (u ovom momentu), mesec dana druzenja, navodi na pozitivna razmisljanja. Neka tako i ostane.


Moji podaci za kontakt:

FB: Aleksandar Aca Aleksic https://bit.ly/3fH7gh2

WHATSAPP, VIBER, TELEGRAM: +381612813015


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kako se registrovati?

Koji kripto novcanik koristiti?

Vracanje 50$ gift-certifikata!