Prakticni primer ostvarivanja povrata novca od kupovine (Cashback)

Prakticni primer ostvarivanja povrata novca od kupovine (Cashback)!


U ovom blogu, sa postom pod nazivom: "Nacini zarade na AI.MARKETING", objasnio sam na koje sve nacine mozete da zaradjujete na AI.MARKETING platformi.

Ovim postom, bih prikazao PRAKTICNO, jedan nacin zarade. Taj nacin zarade je povrat novca od racuna koje skupite u Vasim kupovinama u tzv. Offline prodavnicama. Iz kojih prodavnica se priznaju racuni od kupovine koje obavljamo u sredini u kojoj zivimo ili gde se nalazimo, procitajte u postu na ovom blogu: https://ai-marketing-biznis-koji-smo-cekali.blogspot.com/2021/04/nacini-zarade-na-aimarketing.html

Konkretno moj primer:

U mom gradu (u Srbiji) sam kupovao u "Lidl"-u i sipao gorivo na "Lukoil" pumpi. Platio sam svojom bank karticom na kojoj se zadnja 4 broja na kartici slazu sa 4 broja koje sam upisao na Ai.marketing sajtu u sekciju "Offline cashback".

1. Slikao sam racune svojim telefonom i slike uploadovao na gore navedeno mesto na sajtu.

2. U obrascu za prijavu racuna, pored toga sto sam uploadovao slikani racun, ispunio sam podatke koji su se trazili za svaki racun. Ime trgovine, placeni iznos, datum kupovine

Placena suma novca u dinarima je konvertovana u $ i odmah mi se prikazalo koliki je Cashback tj povrat novca koji dobijam. Svaki racun ide na proveru i kroz 15 dana ga odobravaju...ili ne odobravaju, ako se nesto pogresno unelo.





U primeru koji cu Vam prikazati ispod ovog teksta, moze da se vidi ODBIJENI Cashback na osnovu racuna dobijenih u "Lidl" u Nemackoj. Moja saradnica koja momentalno zivi u Nemackoj i moj je direktni clan, tokom naseg razgovora u kojem sam joj objasnio sta moze da uradi, imala je nekoliko racuna koje je dobila pazareci u "Lidl". Pazljivo je slikala racune svaki posebno i uploadovala ih je na AI.MARKETING u sekciju OFF LINE CASHBACK, pritom navedevsi iznos racuna i datum kupovine (sto treba da se slaze sa slikom racuna, naravno). Propust je napravila sa tim sto nije kupovala sa svojom bank karticom da bi se brojevi slagali, nego je placala gotovim novcem. AI.MARKETING je naravno odbio racune i za to naveo razlog.

* U racunu-potvrdi nema broja kartice 

Nije dobila povrat novca od svakog racuna ali se sad zna sta je vazno:

1. Vazno je da placate Vasom bank karticom, 

2. Da su zadnje 4 cifre sa kartice upisane na OFFLINE CASBACK na sajtu,

3. Da je slika racuna visoke rezolucije i ostra, kako bi se svi podaci videli.

Kako to izgleda kad Vam odbiju racun, mozete da vidite na slici:


Dakle, uslov za dobijanja Cashbacka po osnovu racuna iz Offline trgovina je:

1. Da je racun jasno (i glasno) slikan i da se vide podaci na njemu,

2. Da obavezno na racunu stoje 4 broja sa vase bank kartice sa kojom ste pazarili a koja 4 broja ste upisali prethodno na AI.MARKETING u sekciji OFFLINE CASHBACK pre nego sto ste uploadovali racun.

Voleo bih da mi se javi onaj ko je primenio ovaj "recept" i kome je vredeo ovaj moj post.

Moji podaci za kontakt:

FB PROFIL: Aleksandar Aca Aleksic https://bit.ly/3fH7gh2

WHATSAPP, VIBER, TELEGRAM: +381612813015

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kako se registrovati?

Koji kripto novcanik koristiti?

Vracanje 50$ gift-certifikata!